Lördag

Godmorgon!
Eller har varit uppe ett tag men sitter och äter frukost nu, för har inte orkat göra i ordning nått innan nu.
Idag är jag ensam hemma hela dagen, Mor och far är på "hemlig" resa med Inhammar/Aqvilin.
Vet inte riktigt vad jag ska göra under dagen, kommer på nått vettigt snart kanske.
Kvällen ska iaf spenderas i Gånghester hos familjen Eriksson, ska dit och fira Jane som fyller år imron.
Så jag får representera familjen Gustafsson, men det gör jag så gärna(:


snart dags för en Jen & Carro dag eller vad säger du?

ha en bra dag!
Pusshejs



Kommentarer
jen

Jag är sååå på de!!!! Waaaay!

xoxo

2008-12-06 @ 14:14:33
URL: http://jennyeast.blogg.se/
Johanna

Undrar vad de 4 kan hitta på ihop, men det klart de brukar ju iaf ha väldigt roligt vad de än gör ;)Skev till Jenny att ni borde komma hit och hälsa på ngn gång. Mmm, vistt blev det bra i lägenhten, nöjd med det faktiskt. Var precis lagom mkt folk och supejobbigt att springa men jag gjorde det och faktum är att jag blev lite brunare med efter solningen, får fortätta ngra gånger till så kanske jag ser lite mindre likblek ut ;)Tyckte du om ugången av Idol då? et egentligen inte vad jag tyckte men jag har bettat på Alice så jag hoppas att hon vinner, odds på 4,5 gånger pengarna =P Hittas på idag annars då? Hälsa familjen Eriksson är du söt =) Pussspusss

2008-12-06 @ 14:55:17
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0