Julkvällen

Igår var jag ju hos Elin och vi hade julkväll, så de va jag Elin och Martina.
Jag mötte upp Martina i Röshult för jag hittade inte till Elin. och vi timade perfekt och kom precis samtidigt.
Och när vi kom fram så var det en början på en väldigt bra kväll. Det börjades med prat och glögg i köket,
sen så satte vi oss ner och Elin bjöd på mycket god mat.
Och det pratades hela tiden, och mycket skrattandes:D
Ja ni kan ju tänka er 3st övertrötta blondiner, det kan ju inte bli tråkigt;)
och ja Martina haha hon skulle ställa en fråga och det blev helt fel! hon fråga Elin om inte de brukar hänga upp nån såndär tistel.. HAHA de kanske inte låter så kul, men vi skrattade så att vi grät!
Och jag varnar er, akta er för den stammande ligan på sparkcykel!! hahaha
Vi pratade så mycket att vi aldrig hann börja kolla på film:P

Tack Tjejer för en underbar kväll


Kommentarer
Jsan

Verkar som en hellyckad kväll. Hoppas att du får en skön helg med lite vila, sovmorgon och bra träning. Ses imorn eftermiddag/kväll. Pusspuss

2008-12-20 @ 13:02:35
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0