Hang up´s

Nu är jag färdigtränad och nyduschad(: Så sitter jag bara i soffan i väntan på att örebroarna ska komma, vet inte om det är båda två eller om det bara är Niklas som kommer men ja tror att Johanna också kommer hit(:
Jag ska sätta mig och läsa lite.

Imorses när jag jobbade så lyssnade jag på Äntligen morgon. Och då pratade Adam och Gry om Hang up´s det vill säga saker som man tycker är äckliga.
Det första och det enda egentligen som jag kom att tänka på det va fötter, för alltså det fötter är vidriga!
Jag vet inte varför jag tycker det egentligen, men det är äckligt!

Har ni några hang up´s?



Kommentarer
jen

FÖTTER!!! kan bara hålla med....

2008-12-16 @ 23:37:22
URL: http://jennyeast.blogg.se/
Johanna

Så du har väntat på att vi ska komma hem alltså, ja nu är vi hemma och jag sitter hos dig. Du kommer hinna tröttna innan vi åker tillbaka för du kommer nog se rätt mkt av oss tror jag. Jo, julklapparna är klara så lite duktig har jag väl varit ändå ;) Dina är dock inte så fint inslagna längre efter resan hem, men det får gå bra ändå. Vill också träffa lilltjejen, var ju massor av månader sen sist, fattar inte att hon kan gå =) Ses senare när jag slutat jobba. Pusspuss

2008-12-17 @ 11:29:32
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0