Godmorgon/godmiddag

Ja eller vad ska man säga?
Har faktiskt varit uppe i !½ timme, och jag har hunnit med mycket. Bra saker som att äta frukost, fixa lite med en sak åt mamma, och vi har även fortsatt med att spela ett kortspel (Gin Rummy) som vi spelade igår innan vi drog ut. Jag och Johanna spelar i lag och ja vad ska man säga vi är kickass bra:P

Igår var jag ute och cykla med tina, distans och jag va på ställen som jag aldrig har cyklat på förut, men de kan bero på att jag typ aldrig testar några nya rundor, för jag är rädd att inte hitta tillbaka:P
Det är så mycket roligare med sällskap!(:
Sen efter det blev det lite slapp i soffan (jag sov snarare)
efter det så började vi en liten spelkväll som börjades med Yatzy sen Gin Rummy, men hann inte komma så långt innan vi bestämde oss för att kila ut på staden:P och det ringer i mina öron efter gårkvällen..

Nu ska vi snart till farmor och äta lunch(:

Pusss



Kommentarer
jen

Btw jag är laddad nu!!! Haha ;)

xoxo

2008-12-27 @ 17:49:50
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0