En bra dag, typ

Nu har jag precis kommit från duschen efter träningen, blev skidor i dag igen. Jag förstår inte hur det kan vara så jobbigt för mina strackars armar!! Eller det är jobbigt för hela kroppen men framförallt armarna.

Det har varit en bra dag över lag, om man bortser från min morgon. Den kunde inte börjat sämre, jag går upp precis som vanligt men så hör jag mamma fråga har du någon mat tills idag? Nej det hade jag ju såklart inte, hade inte en tanke på att fixa det igår. Så jag fick ställa mig klockan 6 på morgonen för att steka falukorv och koka makaroner, samtidigt som jag ska fixa allt annat som jag brukar göra på morgonen. Stressigt stressigt! och jag kan ju meddela att falukorven blev bränd"/ men jag hade nått att äta iaf! (tack mamma för att du tänkte på det:)
Så jag kommer ju självklart iväg lite senare än vanligt och just den här dagen då man är lite sen så har det snöat och det är inte plogat, men jag hann precis till jobbet men utan marginal:P
Efter detta missöde så har dagen faktiskt flytit på ganska bra, men nu är jag jättetrött så ska snart sova..

Godnatt! Pusshejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0