Det är jobbigt att vara ett geni

Idag på jobbet så va det lite klurigt(; Först så skulle jag kopiera upp etiketter, det gick jättebra tyckte jag först men det visade sig att det inte va helt rätt:P Så då kommer det en och hjälper mig, och när vi har sett att det blev rätt så säger han kommentaren aa det är jobbigt att vara ett geni.. haha
Men sen så inser vi att siffrorna på stämpeln inte stämmer så då får han ändra dem..
Så får jag äran att testa om det blev rätt, men han hade dratt tillbaka en för mkt.. Så då funderar vi hur vi ska göra så att det blir rätt vi disskuterar saken i säkert flera minuter:O Sen kommer den smarta av oss två (jag) på att men om vi bara skippar denna etiketten och börjar på nästa så blir det ju rätt:P Men aa det är ju faktiskt rätt jobbigt att vara ett geni:P HAHA shit va roligt de va stod och skratta hur länge som helst och kunde inte sluta:P



Kommentarer
Johanna

Jag vet inte det jag, men massage lät skönt iaf =)Ska ta lite kort ikväll sen, men först ska skidskyttet bli klart och sedan ska vi handla lite mat. Hittas på idag annars då? Pusspuss

2008-12-04 @ 18:38:16
URL: http://jsan8.blogspot.com
jen

Klockrent :) haha!! Ja du de kan ju vara jobbigt - fråga någon som är van liksom ;)

xoxo

2008-12-04 @ 18:56:02
URL: http://jennyeast.blogg.se/
biffen,

ja jag vet hur det är ;)

2008-12-04 @ 20:18:11
URL: http://jjohannanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0