December

Alltså är det verkligen redan december!? det känns inte som det, det betyder att de bara är 23 dagar kvar till julafton.
Jag känner ingen julkänsla ännu och jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp"/. Men jag brukar vara sent ute med julklapparna så det är väl inte så stor skillnad:P har ingen aning om vad jag ska köpa... Några tips? 
Förövrigt så har jag bestämt att jag inte ska se ett enda avsnitt av julkalendern, det brukar jag iofs inte göra heller men iår har det bestämts i förväg för jag tycker inte att den verkar bra.. Jag saknar Peller svanslös och greveholms slott, de va tider de. 

Nej nu måste jag käka lite så att jag orkar träna(: för jag måste vara klar innan kl 8 så att jag kan se på 90210, För de va riktigt bra så alla som kan tycker jag ska kolla på de! börjar kl 8 på tv400..
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0