Dagen

Idag gjorde jag faktiskt nått vettigt, eller allting är ju relativt men jag tog mig själv i kragen och bestämde mig för att städa mitt rum:O Det är något som jag verkligen inte gillar att göra man blir bara så sjukt uttråkad!
Har bestämt att jag ska hålla det så till iaf jul det är ju inte allt för många dagar så det borde jag väl klara. Kanske!

Sen så åkte jag till Erikssons åh shit va det va dimmigt helt sjukt såg knappt vart jag körde, så det va ju inte direkt någon risk att jag skulle åka fast för fortkörning där inte.. Men fram kom jag och det är ju alltid lika trevligt att träffa dem(:
Fick även presenter(: Tack! Fick en röd sjal, vantar, benvärmare och den tionde gossip girl boken(:
När jag åkte hem så hade dimman släppt vilket jag tackar för!!

Btw min vän Sara är i semifinal på vm i armbrytning:D lycka till tjejen tror stenhårt på dig!

Pusshejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0