50km/h

Har precis varit i Limmared hos Inge för att fixa med cykeln(: den kommer att bli bra!
Men när jag åkte dit, okej att de snöar men att köra 50km/h på en 90väg som går rakt fram och det är relativt rent på vägen det är väll ändå att ta i??
Jag erkänner jag är också världens fegis när de gäller sånt där, gillar inte att köra i mörker speciellt inte när de snöar men 50km/h?:P
Själv så vågade jag ju dock inte köra om för som sagt feg när det gäller sånt! och de va ju faktiskt mörkt och snö:P haha
Men på vägen hem kunde jag hålla min egen fart, och ja de va inte riktigt 90 men iaf mer än 50:P haha
Det är något som irriterade mig väldigt mycket, men jag är väl inte lättirriterad eller?:P haha

Vad händer nudå? hmm kanske ska ta en till bit tårta(: och kolla på gossipgirl, japp så får de bli..
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0