13 december

Idag är det den 13 december, shit det är verkligen ett halvår sen jag tog studenten! helt sjukt tiden har verkligen flygit fram, jag vill ha den dagen igen:D den var underbar! Jag säger bara HAPPY TIMES! Sp3a.

Idag så är det lucia och det firade jag med att ta med en lussekatt ut på distanspasset, det va gott! och det va väl inte mer än rättvisst när föräldrarna skulle sitta hemma och fika:P
Det gick bra men jag frös om fötterna brutalt mycket! så efter lite mer än 4timmar var jag tvungen att ringa efter skjuts, klent jag vet! men det får man vara ibland.
Nu är jag trött väldigt tröttt, jag och mamma skulle göra julgodis men det har blivit så att det är mamma som gör julgodiset för jag orkar inte. Har gjort lite knäcksmet iaf:P

Just nu känner jag mest för att dra täcket över huvudet och inte vakna förän imorn, så trött är jag!
Puss!



Kommentarer
Jsan

Tänk att det gått så fort, då var det varmt och skönt till skillnad från idag. Fast kylan är bättre än det där slaskiga halvkalla som varit hittills. Hittar du på ngt mer än att vara överduktig med träningen? Har haft en vecka med allt utom träning på schemat, trist men sant. Känner mig inte alls lat när du berättar om dina 4 timmars pass. Imorn blir det shopping av de sista julklapparna, sen är allt klart. Bara att slå in dem som fattas. Allt bra annars? Puss & Kram

2008-12-13 @ 23:26:01
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0