00.57

Imorses när jag skulle gå upp, så hörde jag klockan ringa och jag stängde av den. Men det kändes i hela kroppen som om det inte var något som stämde.. Men jag gick upp och klädde på mig och fixa lite saker, sen påväg till köket så kollar jag på klockan på mobilen 00.57 visar den, hmm vad har hänt med mobilen som visar så fel tid?? så går ut till köket för att kolla klockan där, den visar strax innan 1 där också letar upp en klocka till för att vara helt säker! Sen går jag raka vägen till sängen igen lägger mig och somnar.
Mysko eller hur! för jag är helt säker på att jag hörde klockan och att jag stängde av den, men det kan jag ju inte ha gjort för klockan va ställd på 05.55 och inte 00.55.
Undra om klockan ringde eller inte.. för jag vet att jag tryckte på iaf nån knapp på mobilen direkt när jag vakna..
Men aja behöver ju inte analysera överdrivet mycket i det här:P
Inatt har jag iaf tänkt att sova hela natten!

Puss!


Kommentarer
jen

var ingen som ringde då? ;)

2008-12-03 @ 21:07:52
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0