torsdag

idag hade jag min dagis dejt(: haha jag var alltså och presenterade mig på åsundavys dagis där jag har satt upp mig som timvikarie(: det var fyra avdelingar och många söta barn..
på den ena avdelningen så var det 11 st nya 1åringar :O ojoj där lär de ha mkt att göra, men ändå så himla kul.
så jag var iaf där och lämnade mina telefon nummer så att de kan få tag på mig om någon är sjuk(: och så att de skulle få se hur jag såg ut.. och jag skulle ju även se hur det såg ut där..
så nu får jag väll sitta och hoppas att någon blir sjuk:P haha

idag fyller Johanna 20år :D grattis tjejen hoppas att dagen blev bra(:
jag hörde att du skulle till systemet:P
jag skulle ha följt med mor och far dit upp idag men kunde ju inte för jag hade ju min dagisdejt(:

imorn så ska vi åka till svanesund för sista tävlingen för säsongen..
bergstempo imorn kväll(:
skulle egentligen ha bott med laget i helgen i en litet hus.. men jag ändrade det så blir det inte så trångt.. och man ska bo i husvagn i svanesund!! det bara är så!! det är känsla liksom går inte att förklara:P


Kommentarer
Anna the A.

Lycka till! :) (Du får köra lite för mig med eftersom jag bara får sitta hemma..)

2008-08-29 @ 20:55:50
URL: http://theieloquents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0