söndag

idag så var det linjeloppet i värnamo.. vi körde 8 mil..
och ja jag kan ju inte direkt påstå att det gick fort men det gick ju inte direkt sakta hela tiden heller det var ryckigt..
och det var faktiskt ganska varmt men jag trodde verkligen inte att solen skulle ta så bra som den gjorde, vilket jag märkte när jag stod i duschen att jag hade två röda streck på armarna!:O och jag som har klarat mig så bra hade ju knappt nån cykelbränna på armarna innan.. (okej lite men det går inte undvika!) men nu så har det blivit betydligt mer, förhoppningsvis så har det lagt sig så att det inte syns så mkt imorn(:
men tillbaka till tävlingen det var en vurpa inte så långt ifrån mål som gjorde att jag kom lite efter och fick kämpa mig ikapp (just vid detta tillfället så gick det faktiskt ganska snabbt) så det blev lite jobbigt men jag kom ikapp(: men sen så sprack det upp i målbacken och jag orkade inte så alla kom en och en över mållinjen.. kom väll 11 eller 12 tror jag..
det var stackars johanna som vurpade! usch! hon fick en spricka i armbågen men jag hoppas att det läker snabbt!

imorn äre jobb som gäller igen(: det är faktiskt ganska skönt att ha nått att göra under dagarna och jag är framför allt glad att det inte plugg som upptar min tid!!:P
fast man blir ganska trött av att jobba men det är väll för att jag inte är van men jag lär väll vänja mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0