senaste veckan

jag har hunnit med mkt!(:
i måndags så åkte mille hem.. och ja jag kan erkänna att det är lite tomt utan honom här!
och sen på kvällen så träffade jag martina(: vi var på kina och käkade lite mkt trevligt!! det tar dock alldeles för lång tid mellan gångerna! vilket måste ändras!
i måndags började även alla nya små ettor på cykelgymnasiet i skara!(: (och alla andra ettor i skara:P) shit det är verkligen 3 år sen jag började där det kan man inte tro!

sen i tisdags så började jag även som mattant igen nu ska jag jobba i 5 veckor(: och shit det är ju lite mer att göra när alla elever är där och inte bara fritids!!
och tisdags då började alla andra i skara! och jag är va verkligen inte där!!:O det känns lite konstigt om jag vara ärlig! och jag saknar mitt sp3a! HAPPY TIMES liksom det finns inget som slår det!:P

onsdag så vare bara jobb och Pro tour det gick sådär gick tungt och jag var inte på något bra humör alls överhuvud taget!

torsdag alltså idag har ju såklart jobbat även idag och det går bättre och bättre jag kommer in i det mer och mer!(:
sen så stressa jag och mamma för att hämta pappa och fort hem! för att se wissman(: vi hann tack vare tjuvstarten..
sen så åkte jag och mamma till gällstad och fabriksbutiken för att det var lagerrensning där för att de ska stänga.. så vi kolla lite och det fanns mkt jag ville ha men inte som jag behövde så konstaterade att det var bättre att spara pengarna(: köpte dock muggar till jenny(: mkt fina!! och mamma köpte nya muggar(:
sen hem för att hämta niklas som va hos jocke och josse(: för att åka till borås.. men det sluta med att jag bara bytte plats med niklas så fick de åka till borås själva:P så jag och johanna stanna kvar och busa med alma(: hon är så himla söt!! och hon skriker inte längre så fort jag är där:P
sen så va ju ute och träna och när jag kom hem så fanns de nybakad äppelpaj!(: mmmmm va gott!!

och nu ska jag sova så jag orkar jobba imorn för man blir faktiskt ganska trött av det för jag är ju inte så van vid det än..:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0