Rhodos vs jobb

ja så var mitt dilemma igårkväll/morses eller det var egentligen aldrig ett dilemma för jag visste att det aldrig så gå men jag ville så gärna!!
jag fick erbjudandet att följa med jenny och hennes kusin (tror jag att det är inte helt säker) och hennes familj till Rhodos all inclusive!! det hade inte varit helt fel att åka dit en vecka! men det stora problemet är ju att jag hade satt upp mig på jobb, för jag har ju jobb i 5 veckor vilket det är 3 veckor kvar av efter dennna och det var den 4:de veckan som vi skulle åkt"/ men det går ju inte riktigt ta ledigt som vikarie! tyvärr!! eller det går ju men då är det ju inte så stor chans att jag får fortsätta jobba! så va konversationen med jenny och vonna va med på ett litet hörn:P
J: vonna kan man ta semester som vikarie????(A)
V: går gör det väll men det beror väll på om hon vill fortsätta jobba
C: ja det vill jag..
V: men vad jobbar hon som??
J: mattant
V: då skulle jag definitivt ta semester!!
haha
men det är tyvärr inte så lätt för jag behöver ju faktiskt pengarna!!
och jag vill iaf ha möjligheten att kunna fortsätta jobba om de behöver det!

men jag ville verkligen åka utomlands! jag VILL VILL VILL!!
och det va typ enda chansen att träffa jenny innan hon åker till usa"/

men är det nån som vill åka utomlands med mig efter den 19de september??(A)

btw så ska jag till åsundavy dagis på torsdag och presentera mig där(: för jag ska sätta upp mig som timvikarie där(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0