Os silver

shit vad coolt Emma tog verkligen os silver!! gud va kul det förtjänade hon verkligen!!
det va som hon sa på sm det är verkligen tronskifte nu!(: nu är inte ljungskog bäst längre.. för det är emma!:D
förövrigt så känner jag henne.. hon körde på mitt hjul och använde min tempohjälm på sm i sollerön(:
och pappa körde service för henne förra året(:
nej det var verkligen hur coolt som hellst! GRATTIS GRATTIS:D
och vilken känsla det va att sitta i burseryd med alla andra cykelintresserade och kolla på när hon spurtar in på en andraplats! alla skrek av glädje kan jag ju säga!

jag va ju som sagt i burseryd och tävlade idag(:
(jag hade dock inte riktigt lika stora framgångar som emma hade:P)
nej men det gick betydligt bättre än igår iaf(:
det gick loss 4st på första varvet (med 2 alrikssons)
så ligger vi andra i klungan.. de där framme får bara större och större lucka...
men sista varvet så börjar vi stöta och kontra stöta på varandra.. så när det var typ 6km kvar så kontrade jag på laxholm och fick en lucka för det var ingen som gick på och det höll in till mål så jag kom 5:a(:
Marie vann idag igen(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0