Os silver igen:D

ja nu har sverige fått sin andra medalj under detta OS. och detta utav ännu en cyklist(:
nu var det Gustav Larsson som stod för medaljen i tempo loppet(:
det var riktigt grymt!! han ledde till och med till sista mellantidpunkten!
synd bara att cancellara körde så j****a fort nerför!! helt sjukt!
Gustav känner jag ju inte men men jag vet ju iaf vem han är:P haha

så får de Svenska reportrarna ytterligare en anledning till att säga nått bra om cykel(:
så de kan ju få låtstas att de förstår sig på cykel:P

nu äre bara 3 svenska cyklister som är kvar att köra! men om det är nån som kommer lyckas så tror jag på Kessiakov(:
sen äre ju Emil och  Engen kvar med.. okej Emil kan ju köra rikitgt bra men jag tror ändå inte riktigt på honom...
Och Engen är nog mest där för att få erfarenhet.. jag menar hon är ju bara ett år äldre än mig! och visst hon är grym men inte riktigt i topp än...

så nu har  cyklisterna satt upp ribban så hoppas att de andra följer upp:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0