onsdag

det är onsdag och det spöregnar!!"/
inget protour för mig idag.. ska vara hemma och köra tempo har nämligen inte suttit på tempohojen sens u6!! och eftersom jag ska köra tempo i helgen så kan det vara kul att ha suttit på den innan tävlingen(:

idag så var det äppelpaj till mellanmål.. och det blev en hel del över:O så mamma fick slänga en del och det sved jag menar man kan ju inte slänga äppelpaj!!!
och sen så skullle jag ställa in en sån här står form eller vad man ska kalla det i kylskåpet.. och då hände det en liten olycka.. för det fanns inte så mkt plats i kylskåpet eller ingen alls så jag tänker men ställer jag ovanför mjölken.. och ett paket välter.. men hallå liksom vem ställer ett öppnat mjölkpaket i kylen??:O:P så det hamna mjölk i hela kylskåpet och en hel del på golvet! oups! väldigt smidigt:P som tur va så hade alla barn gått så det var ingen mer än mamma som såg.. haha (och det var det enda paketet som var öppnat! så typiskt!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0