helgen i falköping

det började med ett bergstempo på lördagsförmiddagen..
och det verkligen över förväntan!! kom 2:a bara 2 sek efter laxholm som vann..
och jag slog vissa som jag typ trodde att jag inte kunde slå på ett bergstempo(:

sen på eftermiddagen så var det en väldigt onödig sprint!!
ne shit de va då absolut ingenting för mig!!
för jag är så långt ifrån explosiv som man kan komma för alltså när starten gick så hann de köra typ tio meter innan jag kom iväg!!:O riktigt så ska det nog inte vara:P men jag kom nästan ikapp och hade det varit typ 50 meter längre så hade jag kunnat komma vidare.. men du var det inte det och jag åkte ut!:P

sen på söndagen så skulle det varit ett linje på typ 5mil men det blev nerkortat 2 varv för att vi var så få.. så det blev inte längre än 4 mil! rätt kort!
men men vi kom loss först jag jessica och johanna men laxholm kom ikapp.. så det var tre alriksson mot johanna och hon körde väldigt bra! och vi körde mindre bra!!!
så kom fyra tack vare min väldigt snabba kanonspurt!! ( hoppas att ni hör ironin:P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0