lördag

idag är det lördag och igår var det fredag(: då var vi ute i vinsarp och firade johanna för hon fyller 20 påvtorsdag men då är hon och niklas i örebro..
det var trevligt!
det gick bra att jobba igår!
jag hade med mig äppelpaj som jag och irja åt på morgonen det var gott! men det blev lite över så den biten åt jag på lunchen(: och så blev det även en liten bit när jag kom hem! jag tycker helt enkelt väldigt mkt om äppelpaj:P

idag så har jag varit i värnamo och tävlat.. gp, jag tycker inte om gp! kom 8:a och ja en positiv sak var väll att jag vann en spurt mot martina(: men allt annat va väll inte så jättebra..

nu ikväll ska jag inte göra någonting alls bara ta det lungt(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0