9 augusti

nu har jag varit i burseryd och tävlat och hmmm...
för det första så tycker jag verkligen inte om GP..
och sen så körde jag väll det bästa jag kunde men alltså jag kom in typ 20 sek efter klungan och det är verkligen inte bra!! för jag ska hänga med jag ska verkligen det..
men förhoppningsvis så har jag väll kommit igång nu inför linjet imorn för det ska definitivt gå bättre än vad det gjorde idag!!
ikväll ska jag bara ta det lungt kanske se på en film med bror(:
men vi får väll se vad som händer..

måste iaf gå och lägga mig tidigt för att jag startar kl8 imorn"/ (vilket borde vara förbjudet)
och jag kommer får gå upp vid fem för att man ska äta 3 timmar innan start! men det kankse blir mer typ 2½ timma ist:P
fast jag borde iofs inte ha några problem med att gå upp vid 5 eftersom jag har gått upp vid halv3 den senaste månaden:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0