7 augusti

igår på protour så var det lagtempo, vilket jag inte hade kollat upp innan så jag vart lite förvånad när jag kom dit men det gick fint ändå(: jag och laxen fick köra partempo.. vi blev ikappåkta av ett gubbgäng, som vi låg och hetsade för vi släppte inte riktigt den lucka som vi skulle och vi va starkare uppför så vi körde om dem i varje uppförsbacke :P haha de va kul(:

inatt så gick tidningsutdelandet bra.. inte långt kvar nu bara två nätter som jag ska köra för mor & far ska köra åt mig i helgen så att jag kan tävla som sagt!(:

och min karriär som mattant går bra den med:P haha
men det är bara imorn kvar där..
men  kanske får jobba ett par veckor då skolorna börjar(:

nu är jag dock väldigt trött!!
och lite senare så är det stavgång i slalombacken som gäller igen.(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0