6 augusti

inatt så började det med att FT var 35min försenad!! kul att stå där att vänta på dem eller nått! sen märkte jag att jag hade för lite BT men jag körde tills de tog slut och delade ut de andra tidningarna, sen ringer jag till VTD som säger att jag får åka tillbaka in till stan och dit man hämtar tidningarna och kolla om det finns några tidningar där annars skulle någon sätta sig och åka till u-hamn med dem.. som tur va så fanns det tidningar där så jag behövde inte vänta på nån iaf(: men det var bara att köra tillbaka ut till timmele för att dela resten.. så jag kom inte hem förräns strax innan 6 och jag brukar komma hem innan 5 så det blev mindre sömn"/

sen kl10 var det till att gå upp för att jag börjar jobba på bogesund kl 11..
det gick bra att jobba.. och de små barnen är faktiskt ganska söta(:
idag serverades kallops..
och så hörde jag mattanten (det känns ju bra att bli kallad tant vid 18 års ålder:P) det är någon som har lagt löv i maten..
vilket var lagerblad alltså en krydda..

ikväll äre pro tour som gäller(:
fram tills dess ska jag bara ta det lungt och förmodligen kolla på GREEK(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0