3 augusti

inatt var det pappa som körde när vi delade ut tidningarna(: bara så att han ska ha gjort det nån gång innan de ska köra nästa helg.. han var ganska duktig faktiskt(;
nu är det bara en vecka kvar!:D det ska bli skönt när det är klart!! och kunna sova på natten igen..

imorses så sov jag till halv 12 vilket var tills dess mamma kom in och väkte mig.. annars hade jag sovit ett bra tag till kan jag ju säga! konstigt jag brukar inte sova så länge..
annars har jag inte gjort nånting idag kollat på film är det ända ska dra mig ut och träna sen men det blir nog senare..

förövrigt så gjorde jag världens mesvurpa igår som verkligen inte borde ha hänt rätt klantigt! vilket resuterade i att jag har lite blåmärken här och var. första vurpan för i år förhoppningsvis den ända!!

och nu har "småflickorna" kommit hem från assen(: jag hade så gärna vart där och kört men nej för jag är för gammal"/
men jag har fått veta att anna krama om kullerstenen åt mig:D haha


Kommentarer
Sos TV

Hej! Vi håller just nu på med en undersökning till vår blogg. Vi ska göra ett inlägg. Därför skulle vi bli jätteglada om du ville svara på frågan: Vilket är ditt favoritdjur? :) Mvh, SosTV

2008-08-03 @ 15:41:51
URL: http://sostv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0