2 augusti

nu ska jag ut och träna(: förhoppningsvis så är det uppehåll under hela tiden som jag kör mentroligen inte..
ska cykla till gånghester alltså hem till kusinerna(: ska va där vid kl 6 så hinner nog köra lite drygt 4 timmar innan..

inatt så hade jag värsta servicen när jag körde tidningarna för både mamma och pappa var med för att de ska köra åt  mig nästa helg så att jag kan tävla(: men iaf de satt i bak och vek alla tidningarna så det var bara att säga vad jag skulle ha så skicka dem fram det(:

idag har jag städat"/ alltså det är verkligen tråkigt! jag borde lära mig att hålla ordning så att jag slipper städa så mkt hela tiden!.. en framtidsplan:P men det lär väll dröja ett tag innan jag lyckas med det!

nej nu ska jag packa en väska och byta om så att jag kan sticka iväg!(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0