11 augusti

nu har jag gjort min sista natt som tidningsutdelare(: väldigt skönt! för nu ska jag använda nätterna till att sova(:
för det är väldigt överskattat att vara uppe på natten  när man kan just det sova:P

den här veskan är jag hundvakt(: till Mille(: han är väldigt söt! men alltså jag tror (vet) att han favoriserar min mamma för han följer inte med mig ut och går om hon är hemma t.e.x.. men jag hoppas att det har ändrats innan veckan är slut!!

jag är fortfarande glad över att emma lyckades ta os silver igår! och jag ryser i hela kroppen när jag ser spurten eller hör när de kommenterar på radion från spurten!
och vet ni vad alla reportrar och krönikörer sa inget ont om cyklingen nu när sverige har fått en framgång.. de som alltid annars pratar om alla dopingskandaler inom cyklingen ( som även finns i alla andra idrotter men förstoras upp så mkt när det är cykel!) för jag menar under touren så var det de ända de prata om..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0