uppdatering

I Fredags var jag ute i stenum och spenderade kvällen där. Jag hjälpte Jenny lite med att laga mat som vi bjöd hennes föräldrar och hennes lillasyster på(: det blev väldigt gott, visst det kanske inte såg så jätte gott ut precis.. för om vi hade lagt i det i en liten glasburk hade vi kunnat sälja det som barnmat:P haha men gott va det iaf! och våran tidsplanering va inte heller den bästa men vi gjorde så gott vi kunde!(:

i lördags när jag vaknade upp såg jag att det var SNÖ ute! jag blir vansinnig! hur kan det komma snö i April när det inte har kommit nån på hela vintern!? tänk om det är snö nästa Lördag! för nästa lördag är det tävlingsdebut och då kan det inte vara snö! aja det fick iaf bli ett tc pass inte jätte kul kanske men det fick funka det gick iaf rätt bra men väldigt jobbigt!

sen åkte jag hem till U-hamn.. och vidare till borås för där skulle jag och mina päron äta på grekresturangen Oliven med kusinerna och Jane & Klas.. det var väldigt trevligt och god mat! haha Lucas lyckas alltid få den största portionen som finns så det ser ut som om tallriken ska gå någonstans med honom:P och hans kommentar efter att han har ätit litegrann de va att han skulle aldrig orka äta upp för han måste ju orka efterrätten också haha
sen beslutar de sig för att ta en glass på mc Donalds ist för efterrätt på Oliven och de första Jacob frågar är om han kan få en hamburgare och då har vi ju precis ätit! det lät väldigt kul iaf!

har väll inte gjort så mkt idag, kollat på 27 dresses en jättemysig film tycker jag..

hade fint
// Carro



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0