Trött

trött ja det är vad jag är! och har vart hur länge som hellst! det spelar ingen roll hur mkt jag sover för jag är lika trött för det"/
imorses tex skulle jag gå upp lite tidigare för jag har tvätttid den här förmiddagen.. men jag kom verkligen inte upp ur min säng,, det går inte när jag vet att jag skulle kunna sova lite till och ändå hinna till skolan det är helt kört jag fattar inte ens att jag fösöker! så det va bara att ställa om klockan så att jag skulle hinna till skolan och ta tvätten efter.. som tur är så har jag bara en lektion på tisdagar så jag slutar 10 över 9. så jag hinner ju med tvätten iaf men det blir lite tajt om tid.. vilket jag nog hade i bakhuvudet när jag skulle gå upp det var ju att jag hinner ändå.. men jag förstår inte hur jag kan vara så himla trött hela tiden!
jag läste i en artikel att man blir piggare av att motionera men det stämmer då inte in på mig! synd det för om det hade varit så, så hade jag haft en hel del energi över:P
nej nu ska jag sluta wina! och se till mitt bröd som jag håller på och bakar(: och göra klart tvätten efter det,, är det stora steg till the local som gäller för då är det lagtempo dags!

ha en fin dag!
// Carro


Kommentarer
jen

nu krävs de lite uppdatering ;) eller vad säger du?
ha de bäst, see yaa imorgon..
xoxo

2008-04-17 @ 15:51:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0