Torgstallet

Idag har jag varit och lunchat på Torgstallet med Martina(:
Det var väldigt mysigt. Det var så länge sedan jag träffade henne, för vi träffas verkligen inte ofta!
men det är väldigt trevligt när vi väl har gör det(: hon är en sådan vän som man vet att man har även om man kanske inte pratar eller ses så ofta!:)

aja nu håller jag på att fixa skivor som vi kan ha i bussen ner till tjeckien.
Nu blir "lövbiffen" glad på mig.. för hon va på mig hela helgen om att hon ville att jag skulle försöka fixa det:P
så vi får väl se om hon blir nöjd!? annars får hon fixa egen:P haha


Kommentarer
Anton (den blondaste av dom alla)

Ladda hem Familjens album, garanterat en bra resskiva!

2008-04-28 @ 13:57:48
URL: http://indiesponge.blogg.se
Jo

Hej gumms! torgstallet & fika lät mysigt. Johanan & Alexnadra var här och fikade ikväll med, gjorde rosa latte, det du ;) Hoppas att klänningen blev bra och att Tjeckien blir kul & att det
går bra. Hade bäst söt. Pusspuss

2008-04-28 @ 22:27:31
URL: http://missvinsarp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0