Roasjö

Har precis kommit hem efter att ha spenderat en hel helg i Roasjö med grundtruppen för U-23 och Dam Junior landslaget(:
Det har varit väldigt trevligt att träffa alla cyklister som man typ bara träffar på sommrarna så de va väldigt kul!
Vi har roligt ihop.. Och Madde är en väldigt bra ledare, och Kajsa var med som massör(: sweet!
plus att nästan alla från Alriksson va där, eller aa det saknades iofs 4 st.. men på Sm ska vi iaf vara alla:P

aja tbx till helgen de va väldigt bra och hård träning körde lagtempo intervaller gick väldigt bra kände mig stark(: sen igår körde vi träningstävling va indelade i fyra olika lag, jag va i röda laget! tävlingarna gick väldigt bra och röda laget vann:D båda tävlingarna som vi körde(: så jag är nöjd med mina junisar:P haha
efter tävlingarna vade spurtträning som gällde.. kanske inte min starka sida direkt men lyckades komma tvåa i två av spurterna:D de är jag nöjd med(: okej de kanske inte är riktigt samma sak som tävling men ändå:p

idag så skulle vi ha fått hämta langning från bilen och träna på att byta hjul under träning så vi vet hur vi ska göra under  tävling men det kunde vi ju inte göra! för när vi vaknade så var de snö ute!! SNÖ! så det blev cirkelträning ist. med kajsa som instruktör så de va kul.

hoppas ni har haft en bra helg

/Carro


Kommentarer
PC

Grymt mysig helg! Mer sånt.

2008-04-08 @ 13:25:03
Brorsan

Om man nu ska ha en blogg är det inte meningen att man ska uppdatera lite då och då..?

2008-04-09 @ 16:01:34
Jo

Låter jobbigt det där ;) Fast ärligt, håller med Honey om det där med uppdateringen. Dessutom tycker jag att det är dåligt med besök, vet att det går att träna här med ;P Pusspuss gumman

2008-04-09 @ 16:06:08
URL: http://missvinsarp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0