måndag

idag har jag vart hemma i u-hamn för jag fick ett pris av kommunen för att jag vann sm i somras(: jag fick en orrefors vas och en ros, väldigt tjusigt. men nu är jag tbx i skara..

förövrigt så har jag bestämt mig för att jag ska lära mig gå i högklackat tro det eller ej:P
eller aa det behöver inte vara högklackat bara det är klack så är jag nöjd;)
så nu vet ni det haha.. jag har till och med övat idag hade på mig mina svarta pumps till där jag fick priset, körde till och med bil i dem:P

pusskram
// carro



Kommentarer
jen

ska inte köra bil i klackat, de förstör klackarna... så undvik det ;) Lycka till med övandet.. Kan träna ihop :) xoxo

2008-04-14 @ 20:18:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0