Landskrona

Japp nu var tävlingshelgen i Landskrona avklarad..
Den gick inte riktigt som jag hade velat! men men det är inte alla gånger som det gör det"/
Jag hade störst förväntningar på tempot som gick i Lördags, jag slutade på 5:e plats. Jag vet egentligen inte vad jag hade förväntat mig, men jag tyckte att jag va aldeles för långt efter då jag var 50 sek efter Jennie som vann.
Och idag körde vi ett linjelopp, mina ben var inte alls som jag  hade hoppats på.. men men Jennie, Madde och Camilla gick loss första varvet, eftersom de va en person från varje lag där, så fick de en rejäl lucka och vi låg och avvaktade i klungan. Så de blev till att plocka in ryck och jag försökte mig även på en del ryck själv, men mina ben va inte så pigga så jag fick aldrig någon lucka.
Så jag hoppas bara att benen känns bättre i Tjeckien! för nu är det inte lika långt kvar(:

förövrigt så har Anna kört grymt i Holland där hon är med juniorlandslaget(:
hon va tvåa på en etapp utav typ 90 pers GRATTIS(: .. sen vet jag inte hur de har gått på de andra tävlingarna eller för de andra men hoppas att de har gått bra(:

hade fint!
pussmedkram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0