Fingermassaker

Hmm ja dagen började ju bra (not). På Naturkunskapen i morses så skulle vi kolla vilken blodgrupp vi hade.
Och jag hatar verkligen att ta stick i fingret och sånt! Så jag var inte så pepp på att  göra detta men jag ville ju ändå kolla blodgruppen kan ju va lite kul. Men jag kunde ju inte sticka mig själv, det gick ju bara inte! Så jag la mitt förtroende i Malins händer, för hon hade gjort på Jenny och sig själv och det hade gått bra och hon är ju ändå mamma så hon ska kunna sånt;).
När hon skulle göra på mig så gör hon först ett stick men sen slinter hon!! Så typ hela fingret blev massakerat!:P haha (okej det var en liten överdrift, men det blödde en del iaf). Och just på mig också jag som inte tycker om det där! haha fast om det hade hänt på någon annan så hade jag nog inte gjort det, och då hade jag inte fått reda på min blodgrupp (för att fråga mamma eller pappa vilken det är går ju inte:P).

Efter denna dramatiska händelse så hände inte så mkt under dagen förutom att jag kolla på cykeltävling på tv och Gustav Larsson var loss i slutet på tävlingen!!, men när det var 3km kvar så vurpar han är inte det höjden på otur eller!!??

pussmedkram


Kommentarer
jen

haha, hela fingret massakerat ;) hmm jag säger inget om de.. ja jo de låter som höjden av otur..
xoxo

2008-04-23 @ 20:44:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0