2:a April

Idag är det den andra april, och jag har hållt ett tal i skolan.
Shit va jag ogillar att prata inför folk men men sånt är livet de va väll bara att ställa sig där längst fram i klassrummet och börja prata. Jag kände mig ganska lugn framtills det att jag skulle gå fram, då kände jag bara hur pulsen steg ett antal slag. ta det nu lungt Carolin va vad jag tänkte och det gick väll ganska bra ändå(: talet handlade ju som jag sa om min storebror och vad han betyder för mig(:


image3

jag måste bara nämna att denna kvinna har så sjukt skön röst och den skiva har jag verkligen fastnat för!!
låtar som no good och kindly unspoken verkligen värt att lyssna på! det är hon som spelar mia i nya säsongen av OTH(:

hade bäst
pussheej / Carro



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0