Vita brevlådan är inte vit längre!

Idag har varit en bra dag, jag trivs på min vfu och haft en bra dag där! Så mycket roligare än att gå i skolan(;
Annars idag så har jag kört tempo, gissa om det behövs! Det gick över förväntan även om jag tappa lite på slutet, but hey i'll get there!
På tal om tempo så har jag alltid haft ett riktmärke halvvägs ut till vänd på min tempobana, en vit brevlåda. Men nu visar det sig att de har bytt brevlåda till en grön.... Snacka om förvirrande!(;
Btw tävlingspremiär i helgen redan lite smått nervös faktiskt.
.


Kommentarer
Anonym

Du körde för sakta om du han se färgen på brevlådan...

2012-04-18 @ 14:15:40
Anonym

Det var inte under tempot som jag såg färgen heller, just too be clear!

2012-04-18 @ 19:30:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0