Never ending story

Yes, ungefär så känns mitt liv just nu.
Igår var jag hos en naprapat för att se om han eventuellt skulle kunna hjälpa mig med knät. Han gjorde lite tester och konstaterade att jag inte har någon styrka i vänsterbenet och även sämre känseluppfattning. Och trodde att mitt knäproblem kan grunda sig i något annat, men att det ligger utanför han bord.

Så idag har jag varit på vårdcentralen och träffat en läkare, som också gjorde tester och även han tror att det kan grunda sig i nått annat. Fick även lämna massa blodprover.. Ska bli kallad på ryggröntgen och få remiss till ortopeden..

Eh ja vad ska man säga? Allt känns fruktansvärt hopplöst! Men får försöka att hålla hoppet uppe..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0