This weekend!

Det blev Skara i helgen, väldigt nöjd med det beslutet måste jag säga!
Jag mötte upp sötaste Anna på Munken, sen spenderade vi kvällen hemma hos henne och bara pratade i stort sett.
Igår så blev det lite cykling i lokalen:D
Sen på eftermiddagen mötte jag upp Jenny och lite folk och åkte ut till Stenum och grillade.
Medans de andra åkte tillbaka till Skara stannade vi kvar i Stenum och kollade på Melodifestivalen. Åååh vad jag önskar att Danny skulle ha vunnit!
Sen åkte vi in till Skara igen för en mkt trevlig kväll!
Idag blev det till att åka hem, resa som tog alldeles för lång tid för att vara 8mil!
När jag kom hem så blev det cykling och sen gick jag upp till föräldrarna och blev champion i kortspel! Awesome(;


Kommentarer
Mor

Jag vet inte om jag håller med..... Men du kom ju inte sist alla ggr i alla fall...

2011-03-14 @ 14:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0