Oktoberfesten

07.50 i lördags morse satt jag på bussen påväg till Falköping, där blev jag hämtad av Jenny och vi drog vidare till Skara eller stenum snarare. Jen satte sig och plugga och jag drog på tvn för att kolla på vm, Emma var grym och blev trea!! Sen drog vi in till Skara och jag passade på att springa in till Anna och gratta henne på födelsedagen:D 19år har hon blivit nu min lilla Anna(; Grattis!
Tillbaks till Stenum för att ta det allmänt lugnt innan vi skulle fixa iordning oss, hann även med att färga Jens hår..
Sen in till Skara igen och till lite trevligt folk(: De drog senare vidare Mangos medans vi hade siktet inställt på Stadt!
Jenny fick tyvärr extremt ont i magen, så hon åkte hem tidigare. Men jag stannade kvar och hängde med cykelfolket(:
Katastrofalt att jag inte har några bilder från helgen, så det fick bli en från förra året!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0