Hänga på låset!

Imorses var jag hurtigare än hurtigast!
Jag och Linda hade bestämt att vi skulle träna innan jobbet, sagt och gjort! Klockan ringde 04.35 och klockan 5 var nere vid Onyx och hängde verkligen på låset! Första gången man gör det på ett gym kl 5 på morgonen(;
Eftersom Linda är instruktör där, så hade vi tillgång till salarna så vi körde ett boxpass.
Jag trodde att det skulle bli svårt att komma upp på mogonen, men det var inga problem!
Det var faktiskt ganska skönt att träna så tidigt, och jag kände mig piggare på jobbet!
Men där blev vi däremot idiotförklarade!:P

imgres.jpeg



Kommentarer
Anonym

Hur lyckads du gå upp 5.35 och va vid gymet 5.00??

Helt omöjligt om du frågar mig. Ha ha ha

2010-10-21 @ 07:54:52
Johanna

Vårt gym öppnar inte innn 6.30 men erkänn att det är skönt att träna tidigt =) Hälsa Linda =D

2010-10-21 @ 21:51:50
URL: http://jsan8.blogapot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0