Packning packning.....

Ojoj vad denna dagen har gått fort! Jobbet rulla på som vanligt..
Sen efter jobbet så har jag hunnit med en del, pratat med en del folk planerat lite och tränat.
Men packat har jag inte gjort! Varför är jag alltid ute i sista stund?? (För att packa är så tråkigt kanske!)
För dom som inte vet så drar jag upp till Sthlm imorn för att tidigt tidigt tidigt på onsdag morgon åka till Gran Canaria:D Ska bli lovley!! Två veckors cyklande i värmen kan det bli bättre?? Troligen inte!
Längtar tills vi kommer av flygplanet!
Men lite orolig att något ska vara fel, då det är jag som har bokat allting till mig och Linnea. Men jag har dubbelkollat allting flera gånger:P
Nej packning var det! Jag har faktiskt nästan packat klart cykeln iaf(;


Kommentarer
Johanna

Haha, ja den kan ju vara bra att ha med sig när man ska cykla i 2 veckor... Verkar jävligt jobbigt annars ;P Hade toppen och ta med lite bränna hem till mig, utan ränder tack! =D Puss på dig sötnos

2010-01-11 @ 22:11:24
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0