Femte December

I torsdags så skulle jag ha hämtat Niklas och Johanna i Falköping, men visade sig att jag inte behövde det sen. Och tur var det för när jag kom ut från jobbet så startade inte bilen igen!:O Andra gången på en vecka!! Som tur var så hade inte alla hunnit åka hem än, så jag fick hjälp att få igång bilen efter ett tag(: Sen på kvällen så kom iaf Niklas och Johanna hem.
I fredags så umgicks jag så mycket jag kunde med dom, när de äntligen va hemma!
Igår så blev det lite utgång i Borås tillsammans med Elin! Det blev en väldigt lyckad kväll med mycket dans, lite för mycket så att det var nära att vi missa bussen hem. Första gången vi kolla på klockan så var den 1 och då var det ju lugnt men sen glömde vi av tiden lite grann för nästa gång vi kolla klockan så var den 01.40 och sista bussen hem går kvart i! Så det blev till att skynda att få ut jackorna och sen springa till stationen känner mig ganska glad över att jag inte hade klackar på mig! Och det var tur att det var många som skulle åka med för vi hann precis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0