Mot Östersund

Eller rättare sagt Stockholm.
Om en stund så kommer Martina och plockar upp mig så ska vi börja resan uppåt landet(:
Vi valde att ta det i etapper eftersom vi ändå ska till stockholm och plocka upp Bussen så tänkte vi att vi lika gärna kan åka idag, så slipper vi åka så långt i bilen imorn.
Har fixat i stortsett allt nu med packning och cykel. Jag valde att packa allt och sånt först innan jag skulle ut och tvätta cykeln, stort misstag för då jag fick stå och tvätta cykeln i spöregn"/  men men nu är det gjort iaf.

Det är alltså en deltävling i Sverige cupen som är däruppe i helgen så vi ska dit och försöka försvara titeln från förra året då Svanesund vann lagtävlingen(: Önska oss lycka till!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0