Gp

Idag så har vi kört ett GP lopp här i östersund. En väldigt hård bana och väldigt utslagsgivande, rätt rolig bana faktiskt lite knixig men inte så farligt ändå(:
Mustonen gick loss första varvet och förndedrade oss genom att varva oss precis när vi ska gå ut på sista varvet, inte mycket att göra hon är galet stark!!
Men vi blev sex stycken i våran grupp tillslut som fick spurta om andra platsen, och den placeringen tog Jessica sen kom Sara på tredje plats och jag 4a alltså kom jag trea i spurten och hade tre bakom mig:O haha gick till och med om en ojoj det tar sig(; haha



Nu ska vi äta iaf(:
ha de fint!
Pusshej



Kommentarer
Lillan A.

Hej, tänkte bara säga att du är bäst och att jag saknar dig massor!! Önskar jag kunde vara med och tävla :) Du får hälsa på i Skara till hösten. Pusskram<3

2009-07-25 @ 19:24:07
Carro

Åh lillan, och jag saknar dig massor! Önskar att du var med och tävlade(: klart jag kommer och hälsar på det är ett måste! Pusss<3

2009-07-25 @ 21:33:48
URL: http://carrogustafsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0