" det får inte du, för du har för stor rumpa"

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit barnvakt åt tre busungar(:
Så söta är dem!
Elsa pratar om allt som hon får åka på Liseberg. Mitt svar på det var att jag får åka allt bara för att jag är stor..
Men väldigt snabbt blir svaret nehe inte småbilarna (eller båtarna, kommer inte ihåg vilket) för du har för stor rumpa..
Erik får inte heller åka för han också stor rumpa, men inte lika stor som din!
Tack för den verkligen!
Kanske borde börja deffa nudå, när en treåring talar om för en att man har för stor rumpa hur ska man tolka det liksom;P

Nej nu ska jag nog ta och sova, ska ju upp och jobba imorn med(:
Pusshej


Kommentarer
Johanna

Haha! Hon är inte dum du, bara för att du skulle stajla med allt vad du fick göra ;) Lycka till i helgen nu. Pusspuss

2009-04-30 @ 16:33:06
URL: http://jsan8.blogspot.com
Ann

Stort TACK för hjälpen.

Elsa har emellanåt en något taskig verklighetsuppfattning, får be om ursäkt för det :)

2009-05-03 @ 21:26:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0