090423

Idag ringde telefonen, jobbigt tidigt!! Jag väntade in i det sista på att någon annan skulle svara, men tillslut så var det bara att inse att det var bara jag hemma så det bar bara att pallra mig upp ur min varma gosiga och framförallt sköna säng! Det var min mor som ringde och frågade om jag kunde jobba några timmar, självklart kan jag det men eftersom jag inte behövde vara där innan halv 11 så gick jag och la mig och sov ett par timmar till(:
Så nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen bege mig iväg och jobba..

Ja just det ja måste ju säga Grattis till Malin för om jag fattade det rätt så fyller hon 18 år idag:D
+ att hon i detta nu är påväg till Holland på sitt första landslagsuppdrag! Så lycka till Lillan i laget



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0