två debuter

två debuter på två olika cyklar(:
först igår på min tc.. det gick faktiskt ganska bra men det är ju sjukt jobbigt!
och idag på cykelcrossen(: den gick fint i nästan en timma framtills det att jag fick framhjuls punka"/ pyspunka som tur va så jag hann köra nästan 50min inn luften va slut och då va jag som tur hemma och kunde byta cykel för att fortsätta köra(:

igår va jag i gånghester för jacob hade kalas(: han fyller ju 9 på onsdag!:O han som är så liten:p
jag fick skjutsa isak och lucas till deras kompisar.. isak som skulle till borås skjutsa jag först.. det va hemskt många rödljus! och i ett satt jag lite i mina egna tankar och ja tänkte inte på att det var bilar runt omkring som också väntade på att det skulle slå om.. så jag gasade sådär som de gör i filmer när de ska racea om vem som kommer först ut från rödljuset.. sen så slår det mig att ja just de ja jag är ju inte ensam här och kollar lite åt sidan, då sitter det en kille i min ålder i bilen brevid och skrattar åt mig.. det slog om och då va det ju bara att köra.. (jag kom iväg först! det va jag tvungen att göra när jag hade gjort så:P) haha



Kommentarer
jen

haha, typiskt dig bruden :)

2008-09-29 @ 15:33:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0