tävling i Norberg

ja idag så var det första cykelcross tävlingen(:
det va väldigt kul!
men jag är väll inte sådär jättesnabb, inte tillräckligt snabb iaf:P
men det blir väll bättre efter ett tag hoppas jag:P

när vi kom hem så åkte niklas och pappa och hämta mat på Pacos ett mexicanskt ställe, så det blev självklart tacos för min del(:

nu kollar dem på fotboll nått som jag är helt ointresserad av! tänk va bra det hade vart med varsin boll;P
nej men typ alla är ju skadade.
och så filmar de hela tiden för minsta lilla sak! när en cyklist vurpar så är det bara så fort man kan upp på cykeln och iväg igen, men dem ligger kvar på marken och åmar sig jag fattar inte grejen....


Kommentarer
jen

Nice blogg vännen min :)

talk 2 u soon...

xoxo

2008-10-12 @ 04:47:00
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0