8 augusti

nu är denna arbetsvecka avklarad(:
och de små som ska börja förskolan på bogesund är bara så gimla söta.. haha
man får höra en del om vad de pratar om..
idag så var det fyra killar som satt vid samma bord..
och då konstaterade dem att det var killbordet..
och då var det en som sa att killar var mkt bättre än tjejer!..
men han fick motstånd av en kille som först med ett blygsamt nej men han blev allt mer bestämd med att han inte höll med!
sen så säger en tredje: nej för det är tjejer som bestämmer!
haha jag håller helt med(: smarta killar det där:P

inatt så körde jag min nästsista natt som tidningsutdelare(:
det gick bra förutom att FT var nästan 40min sen! det var ju jättekul att sitta där mitt i natten och vänta på den.. NOT!
och det spöregnade mer och mer för varje minut.. men som tur va så har jag ju bil.. men man blir ju blöt ändå när man ska räcka ur tidningarna..
plus att dem få ggr jag måste gå ur bilen så lyckas jag hitta de största vattenpölarna och kliva i! smidigt..

imorn ska jag till burseryd och tävla.. det ska bli kul(:
men det är samtidigt lite nervöst för jag har ju inte tävlat sens u6 som va i juli..
gp imorn och linje på söndag(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0