Vår

Nu är den äntligen här:D våren har äntligen kommit, det har varit fint väder hela veckan och mellan 10 och 15 grader varmt(: mmm i like it!! mer sånt!
och man märker att våren är här på mer än ett sätt och det ä
r att alla små barn har börjat cykla.. De har tagit sina små cyklar med stödhjul på och hur gulligt är det inte!? Det ser liksom så där lagom vingligt ut trots stödhjulen!
man bara måste le när man ser dem(: jag har mött minst en varje gång jag går hem från skolan så framtiden kanske ser ljus ut för cykel Sverige;) haha

hoppas att de fina vädret håller i sig! och att alla människor börjar cykla:P

pusskram



Kommentarer
Jo

Hej söt! sorry, det blev Mac Flurry med Daim, inget hippare än så ;) Jag blev dock bjuden av din söta bror! Sen var vi ute och åkte för att jag trodde att han skulle visa mig fina hus och nya områden, mend et visade sig att han egentligen ville kolla ut en ny runda för träningspassen... Så kul var det ;) allt är bara bra annars, sitter i solen på efetrmiddagen och pluggar så nu har jag lite bikiniränder... dock bara solat framsidan oga tatueringen... hmm, blir snyggt det där med en vit rygg ;) Hoppas att allt e bra med dig och grattis till uttagningen! Hadebäst. Pusspuss

2008-04-24 @ 22:35:04
URL: http://missvinsarp.blogg.se
Jo

Haha, visst har han ;) Nej men seriöst så var det lite äckligt men jag fattade inte så mkt.. Sov ju ändå när han fick panik och rusade upp ;P Jodå, glass var det ju och gott var det så det dög helt klart även om en såndär jättestor avancerad sak vore kul ngn gång. Föresten så tänkte ajg fårga vad du önskar dig i studentpresent?! Och tipsa om att MQ & Gina har snygga klänningar till studenten, vet inte vad MQ:s kostar men Gina e ju alltid överkommigt. Eller har du hittat ngt än? hade bäst. Pusspuss

2008-04-25 @ 11:48:53
URL: http://missvinsarp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0