20/3-12

God Morgon sleapyheads!
.
Själv har jag varit vaken sen 05.20. Då fick jag gå upp och ta en alvedon men kunde inte somna om så det blev bla ett PLL avsnitt, sjuuukt spännande bara så att ni vet!
.
Gårdagen gick förvånansvärt bra fram tills jag skippade bed-arresten och gick upp och skulle borsta tänderna...
Likadant nu går jättebra när jag ligger still men när jag rör mig är det lite värre..
Får se hur det går idag, ska upp till Tingsholm för VFUområdesdag obligatorisk närvaro.. Som tur är kommer Nettan och plockar upp mig så att jag slipper gå upp. Sen ska jag till min nya VFUplats och presentera mig. Fullt upp på förmiddagen men ska försöka sitta ner så mycket som möjligt och i eftermiddag blir det väldigt lugnt!(:
.
Saknart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0